ÜRÜNÜM ARIZALANDI, NE YAPMALIYIM?
Satış dokümanı ve garanti belgenizle birlikte size en yakın JCB yetkili servis noktasına veya ürünü satın aldığınız mağazaya gidin.
Bulunduğunuz bölgede JCB yetkili servis noktası veya satış mağazası bulunmuyorsa 0539 240 54 88 numaralı WhatsApp iletişim hattımızdan bizimle irtibata geçin.
Not: Satış dokümanı, garanti belgesi, ürün model numarası ve seri numarası bulunmayan veya net olarak görünmeyen ürünler garanti kapsamına girmez.
KULLANMA KILAVUZUMU KAYBETTİM, BİR KOPYASINI NASIL ALABİLİRİM?
Kullanım kılavuzlarını indirmek için ürün sayfanızı ziyaret edebilirsiniz. Alternatif olarak, müşteri hizmetleri ekibimiz 0539 240 54 88 numaralı WhatsApp hattımızdan sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
3 YIL GARANTİ HİZMETİNDEN NASIL FAYDALANABİLİRİM?
Ürünün fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde aşağıdaki linki kullanarak kayıt yapmanız gerekmektedir. Bu hizmetten yalnızca bireysel kullanıcılar faydalanabilir.
Kayıt işlemleri için aşağıdaki bilgi ve belgelere ihtiyacınız olacaktır
Satış dokümanı
Ürün modeli
Ürün seri numarası
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra tarafınıza Garanti ID’si içeren bir e-posta gelecektir. Lütfen bu numarayı saklayınız ve talep edilmesi halinde JCB yetkili servisiyle paylaşınız.
TÜM PARÇALAR GARANTİSİ KAPSAMINDA MIDIR?
Aşağıda belirtilen parçalar garanti kapsamı dahilinde değildir:
Kömür, mandren, kemer askısı gibi normalde aşınmaya maruz kalan bileşenler
Aksesuarlar ve sarf malzemeleri
Ürün kabloları
Bataryalar
Kılıflar ve çantalar
18 V BATARYAMI TÜM JCB MODELLERİ İLE KULLANABİLİR MİYİM?
18 V ve farklı amper değerlerine sahip bataryalarımız, tüm 3. nesil JCB Akülü El Aleti modelleri ile uyumludur.
EL ALETLERİ DIŞINDA KALAN MODELLERİN GARANTİ SÜRESİ NE KADARDIR?
Hava kompresörleri, jeneratörler, basınçlı yıkamalar, su pompaları gibi ürün gruplarının garanti süresi 2 yıldır.
Garanti şartlarıyla ilgili daha detaylı bilgiye ürünün kullanma kılavuzundan ulaşabilirsiniz.